الاثنين، 29 نوفمبر 2010

طريقة عمل عقد بالخرز والكروشيه وموضح بالصور

خير ما نبدأ به موضوعنا بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين




















































































































































































هناك 4 تعليقات:

  1. ازيك ياهايدي انا شانيل
    انا كنت عايزة اسألك هي الغرزة الاولي في العقد سلسلة؟
    والغرزة التانية بعد من نقفل السلسلة حشو؟
    وتسلم ايديكي علي الشغل الرائع

    ردحذف
  2. راااااااااااااااااااائع

    ردحذف
  3. طريقة ررائعة لتكوين عقد من الخرز
    تسلمين اختي

    ردحذف
  4. هاي هايدي انا سحر بحب الكروشيه جدا زيك وانا ضفت نفسي عندك كعضوه لاني شوفت مدونتك بالصدفه وانا بدور علي حاجه في جوجل واحب انك تكوني عضوه عندي وتشوفي شغلي انا كمان ونستفيد من بعض ان شاء الله وكل اللي يحب يشوف مدونتي يتفضل اهلا بيه

    ردحذف